Thursday, 16 August 2012

16.8.2012

Assalamualaikum .
Hari ini hari Khamis yang bertarikh 16.8.2012
Hari adalah hari yang paling best gilerr ! Apa yang best weyyhh ?--"
Takde lah harini hari yang paling booosaaan !
Tak berapa bosan sangat :)
Harini ramai woo kat taman aku nak kemskan rumah diorang .
Biaselahh tu kan nak dekat raya :)
Haaaa . Aku nak cerita sebab apa aku bosan ?
Yelahh mane tak bosannya pagi tadi .
Kawan aku dah janji dah nak datang pagi tadi, tapi.. HAMPEHH !
Aku fikir aku datang skolah boleh dapat duit raya :p
Itulah sebabnya aku datang skolah .
Yang paling bosnnya pagi tadi lah kat skollahhhhhhhhhhh
Tapi best jugak , sebab ada budak nih diorang nak tiru  gaya KOREA punya tarian .
Menjadik wooooooo :O
Sampai di sini sahaja saya berucap sekian terima kasih .
(Macam ayat untuk penutup karangan je)
Saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri :)

No comments:

Post a Comment